tirsdag 7. mai 2013

Oh' hellige loppedag.

Lørdag var dagen. Da skulle jeg på loppemarked på Lillehammer. Våkner lørdag morgen. Ser ut av vinduet. Det snør. Er det mulig..? Ta sjansen med sommerdekk på bilen? Klokka tikker og det laver ned mer og mer. "jeg skal på loppemarked uansett i dag! Så skifte dekk da?" Det ble litt om og men, men vi dro nå med sommerdekk. Og kom frem levende. Såvidt. Puh.

12.40. : Lene står i kø. Det kribler i magen. 
13.00 : Dørene åpnes. Alle løper inn. Dytter borti hverandre. 
Lene: Stoffavdelingen i sikte. Løp!

Jeg løp rett bort til stoffavdelingen. Oh' hellige loppedag! Fikk mange fine stoffer med hjem.
Spørs om jeg klarer å klippe i noen av de.

Ja, på vei hjem, hadde snøen blitt borte. Så vi kunne puste lettet ut og kjøre trygt hjem til Toten. 

Ja, hva gjør man ikke for å komme på loppemarked folkens!? ;)
Og det var SÅ verdt det.







Fikk noen andre skatter med hjem også. Fire søte tallerkner med blomster. Og glassbrikker.



Dette var uten tvil det beste loppemarkedet jeg har vært på. Hittil ihvertfall :)

-Lene-