lørdag 6. april 2013

Oppbevaring

Må bare innse det. Huset blir ikke noe større. Det er på tide å få litt ordning och reda!
Har lenge tenkt at nå - nå må jeg rydde og sortere litt i alle sakene som ligger her og der. Har sikkert 10 sakser i dette huset. Men når jeg trenger en, så finner jeg de aldri. Typisk!? Samme gjelder penner. Har sikkert millioner( okei, litt mindre da). Bortevekk er de alltid! 

Så nå skal det sorteres, kastes, gis bort. Endelig. Men - da trenger jeg noen fine oppbevaringsmuligheter. Kunne alltids kjøpt kjipe plastbokser. Men syns ikke det er så fint da. Dessuten, så tror jeg det er lettere å ha orden og system med fine ting. Er du ikke enig? Ja, det tror jeg :)

Har satt sammen flere fine oppbevaringsmuligheter under her. Ja takk til alt!



1. Ferm Living// 2. Ferm Living// 3. Bloomingville// 4. Ferm Living// 5. HAY// 6. Lagerhaus// 7. Lagerhaus// 8.Ikea// 9. Bolia//

Jeg vil tro at flere av disse tingene kommer hjem hit engang. 

Har du noen flere tips på fine oppbevaringsmuligheter? Bring it on! :)

-Lene-