tirsdag 14. august 2012

En dose Fargefest

I går var jeg på besøk hos Randi som har bloggen Fargefest. Jeg tok bilen og suste avgårde oppover fjellheimen. For en biltur. Så mye flott natur det er i dette landet. Stoppested: Dovre. Vakkert. Og eksotisk. Norge har mye å by på! 

Randi har et utrolig fint hjem! Ble helt forelsket i huset hennes. Bokstavelig talt. Så utrolig flink med farger og fargekombinasjoner. Har mye å lære ser jeg. :) Et lite bilderas av hjemmet hennes kommer her. En skikkelig dose Fargefest! 


Eskil må ha barnerommet over alle barnerom. Så utrolig mange fine detaljer og farger. Digger det!



Trenger jeg si så mye? Se og nyt! På kommoden har hun brukt hyllepapir fra Tiger. Supergenialt! Og kjempefint :)


Ååh.. Kartell lampe ♥ 






Får fargekick av å se på bildene. Og det strømmer på med kreativitet! 

Takk for at jeg fikk komme på besøk, Randi. Kjempekoselig. Og det må gjentas! :) Blogging har mye positivt med seg. Virkelig. 
Besøk bloggen hennes, å få fargekick du også - Fargefest

-Klem Lene-