torsdag 29. mars 2012

Sannheten er at..

..jeg er veldig flink på å late som om huset er veldig ryddig! Men tar man en nærmere titt inn i for eksempelt dette skapet i stua så..



Bildet sier vel det meste ;) Er veldig lett å slenge ting inn i skapet og lukke døra superfort sånn at ikke tingene faller ut. Rotet er borte. Simsalabim! Men etter nøye vurdering så har jeg kommet frem til følgende: Jeg må rydde. Og det får vel ikke passet bedre enn at jeg får et slikt innfall noen dager før vi reiser bort? Når jeg igrunn har tusen andre ting jeg burde gjøre. Jaja.. Får ikke hjelpe. Et innfall SKAL gjøres. Helst med engang.

Ehm.. lurer på hvor etter-bildet er? Det lurer jeg og på. Har med tungt hjerte en beskjed å meddele dere: Jeg har ikke fått ryddet. Rotet er der. Enda. Oioioioi.. nedtur! Men dagene går til planlegging, pakking, og undring over hvor passet ligger. "Hvor er det nå da!?"

Så jeg kan med hånden på hjertet si at jeg IKKE kan slenge meg på sofaen og være stolt av meg selv. For rydding får tas etter påske! Så lille skap - hold ut. Hjelpen kommer etterhvert. Best å lukke skapet så lenge.


-Lene-