fredag 19. oktober 2012

Speil, speil på veggen..

Noen ganger så trenger speil en liten oppgradering..


Slik som dette. Har grøsset meg i flere år pga dette speilet. Og ikke har jeg fått lov til å male det heller. "Er gave fra foreldrene mine" fikk jeg til svar hver gang.. Må da gå ann å oppgradere det litt for det? 

Nevnte dette for svigers for noen uker siden. Og de så ikke noen grunn til at jeg IKKE kunne male det. Hah! Så maling ble det. 


Jeg fortsetter på fersken-stien min. Fått litt dilla. Om noen vil ha fargekode, pip ut! 

Etter 3 strøk med maling, så ble det noe helt annet.


Såå fornøyd med fersken speilet mitt. Aah.. godt å få viljen sin ;) 

Hva syns du? Finere nå eller før?

Ha en fin helg alle sammen! Her er det loppemarked-helg. Vært på ett i dag, og skal på ett i morra.
Iiik! 

-Klem Lene-