mandag 20. august 2012

Maleprosjekt # 1

Inspirasjons-ånden har vært over meg siste del av ferien. Og da må det skje ting DER og DA. No time to waste. Første prosjekt var denne kommoden. Et lite før bilde først. 


Teak kommode som jeg tapetserte for 1-2 år siden. Den gang, fint. Nå, ikke helt min stil lengre, gitt. Stil og smak endres hele tiden. Er vel flere som har det sånn? :)  Så da var det å fjerne tapet da. Fuktet alt med vann og lot det virke litt. Så skrapte jeg det av. Lett som en plett! 


Kjøpte en haug med maling på Panduro engang i sommer. På halv pris. Så valgte en farge som var i likhet med de på skuffene. Nytt utseende på 1-2-3. 


Første skoledag i dag. Nettopp kjørt Frøkna på skolen. 3.klasse neste. Gruer meg til leksene jeg. *ler* Spørs om jeg får hjulpet henne noe mer ;) 

Ha en fin dag - med eller uten maleprosjekter!
-Klem Lene-