torsdag 1. mars 2012

Små gleder i hverdagen

Ikke mye som skal til for å glede meg, nei! Litt bruktfunn er alt som skal til :)


Ubrukt fargerikt putetrekk gjør meg veldig glad. Veeeeeldig glad.


Ting i gratishylla liker jeg også. Slik som denne gamle Freia Twist boksen. Aldri sett en slik før. Men samboer hadde sett mange slike hos sin mor, så den var ikke verdt ei krone engang. Så han skjønte godt den var gratis. Feil! Googlet denne boksen jeg. Folk selger den for 100,-. Hah! You're wrong. ;) Åh, som jeg elsker å ha rett. Balsam for sjelen.
Søt var den og. 


En søt liten tunika/kjole til LilleFrøken ble med hjem og. Så skjønn! Finner jeg fine, hele klær på bruktbutikker og loppemarkeder, så kjøper jeg det. Hvorfor kjøpe helt nye ting, om man kan finne det brukt? Det skjønner ikke jeg. Kjøper klær i butikker og, men like mye brukt. Gjenbruk er ordet. :)

Tusen takk for at dere stemmer på meg da!!  Heia meg ;)

-Klem Lene-