onsdag 18. januar 2012

Fornyelse av barnerom

Som jeg skrev i forrige innlegg, så omhandlet mitt neste prosjekt blå maling og hobbyplater. Det skulle på Lille Frøken sitt rom. Rommet hennes har vært et irritasjonsmoment over lengre tid, men har liksom ikke tenkt ut noen lur løsning. Problemet var at det ikke var nok oppbevaring.



Slik så rommet hennes ut før jeg satte igang. Som regel så brukte alle lekene å enten ligge strødd utover gulvet, eller kastet i et hjørne. Ikke mye oversikt over lekene akkurat!



Så kom jeg som sagt på noe i helga som var. Og det var dette. Ville ha hyller. Men ville lage de selv. Og bestemme farge selv. Så da ble det innkjøp av hobbyplater og hylleknekter. Maling hadde jeg fra før. Nå burde det da bli mer orden og oversikt!


Dette er resultatet etter et par timer med sortering av leker, henge opp hyller, og kjøpt noen kurver. Litt forskjell! Kurvene kjøpte jeg på Ahlens i dag. Så kjekke å bruke til å sortere lekene. Litt av gulvet er dekket til med lilla teppe fra Rusta. Lekkert gulv ikke sant? *ler*



Litt tapet har fått kommet på plass og. Etter tips fra Pynt, så hengte jeg den opp med tack-it. Lurt! Da har man mulighet til å bytte om man vil senere :)





Syns det ble en bra forandring. Nå spørs det om Lille Frøken er enig. :)  

-Klem Lene-